Zene siketeknek

Meglehetősen szívszorító kampányt készített a kolumbiai Young & Rubicam reklámügynökség a helyi Cartagena Nemzetközi Zenei Fesztivál számára egy ingyenesen letölthető okostelefon-alkalmazás formájában, ami az esemény népszerűsítése mellett lehetővé teszi a hallássérült emberek számára, hogy ugyan egy másik érzékszerv segítségével, de ők is élvezhessék a zenei darabokat. A VibeTunes, rendhagyó zenelejátszó ugyanis a hangfrekvenciákat rezgésekké alakítja, így az okostelefon segítségével tulajdonképpen minden felhasználó számára érezhetővé teszi az alkalmazásba feltöltött ütemeket.

cartagena-music-festival-vibetunes-600-21114.jpg

A VibeTunes alkalmazást a Cartagena Fesztivál filozófiája ihlette, amely szerint a zene mindenkié, még azoké is, akik fizikailag nem képesek érzékelni a hangokat. A kampány egyébként két kategóriában is felkerült az idei Cannes Lions shortlistjére, és bár díjat sajnos nem sikerült nyernie, társadalmi ügyként a média, a közösségi oldalak és a blogok segítségével közel 263.000 dollár értékű megjelenést biztosított a fesztiválnak.

                                                                                     

Címkék: event marketing Kolumbia CSR

2013.07.16. 08:29
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://spotted.blog.hu/api/trackback/id/tr475405345

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Elcsípted? Küldd el!

Email me

süti beállítások módosítása