Zene siketeknek
Meglehetősen szívszorító kampányt készített a kolumbiai Young & Rubicam reklámügynökség a helyi Cartagena Nemzetközi Zenei Fesztivál számára egy ingyenesen letölthető okostelefon-alkalmazás formájában, ami az esemény népszerűsítése mellett lehetővé teszi a hallássérült emberek számára, hogy ugyan egy másik érzékszerv segítségével, de ők is élvezhessék a zenei darabokat. A VibeTunes, rendhagyó zenelejátszó ugyanis a hangfrekvenciákat rezgésekké alakítja, így az okostelefon segítségével tulajdonképpen minden felhasználó számára érezhetővé teszi az alkalmazásba feltöltött ütemeket.
A VibeTunes alkalmazást a Cartagena Fesztivál filozófiája ihlette, amely szerint a zene mindenkié, még azoké is, akik fizikailag nem képesek érzékelni a hangokat. A kampány egyébként két kategóriában is felkerült az idei Cannes Lions shortlistjére, és bár díjat sajnos nem sikerült nyernie, társadalmi ügyként a média, a közösségi oldalak és a blogok segítségével közel 263.000 dollár értékű megjelenést biztosított a fesztiválnak.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.