Skócia hipszternek öltözött pónikkal támad

A VisitScotland az idei évet Skócia természeti csodáinak szenteli: kiemelkedő természeti szépségek, lenyűgöző történelmi tájak, ízletes ételek, és az ezeket illusztrálni hivatott csodaszép, bár már milliószor látott tájképek... Ilyen elemekkel nem könnyű elkerülni, hogy a kampány teljes érdektelenségbe fulladjon, de úgy tűnik, hogy Skóciának sikerült találni egy adu ászt, ami szinte garantáltan áttöri az átlagemberek ingerküszöbét. Az ország természeti szépségeit megjeleníteni hivatott képeken ugyanis nem a sziklás tengerpartok és mesébe illő naplementék játsszák a főszerepet, hanem két – helyi asszony által, helyi gyapjúból készített – divatos kardigánt viselő shatlandi póni, Fivla of Finnister és Millhouse Vitamin. Hiszen mi más is lehetne természetesebb, mint egy kötött gyapjúpulóverbe öltöztetett pónipár?

shetland-ponies-cardigans.jpg

shetland-ponies-cardigans4.jpg

shetland-ponies-cardigans3.jpg

                

Címkék: vírusmarketing memetikai marketing Skócia

2013.01.29. 00:46
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://spotted.blog.hu/api/trackback/id/tr675049784

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Elcsípted? Küldd el!

Email me

süti beállítások módosítása