Svédcsavar a gépezetben
A svéd Söderhavet kreatív ügynökség új köntöst álmodott a skandináv ország számára, ugyanis a hét elejétől egységes arculatot kaptak a különböző svéd intézmények hivatalos anyagai. A nemzeti lobogó ihlette új arculati koncepció a sárga és kék színeket, valamint a letisztult geometriai alakzatokat helyezi a digitális és offline kreatívok középpontjába, újból az ország elsődleges identitáshordozójává emelve a svéd zászlót. A logó a zászló mellett tartalmazza Svédország nevét az adott helyi nyelven, valamint a saját nyelvén (Sverige), ezzel is kifejezve a svéd emberek jól ismert nyitottságát és más kultúrák iránti tiszteletét.
Az új arculat a Svéd Promóciós Tanács megrendelésére készült, amely öt különböző, az ország külföldi népszerűsítéséért felelős intézményt ölel fel (Külügyminisztérium, Gazdasági, Energiaügyi és Kommunikációért Felelős Minisztérium, Svéd Intézet, Visit Sweden, Business Sweden) és felelős az ország hivatalos weboldalának üzemeltetéséért. Az arculatváltás keretében az oldal is teljesen új megjelenést kapott a korábbiakhoz képest, és a klasszikus svéd minimalizmust a praktikummal ötvözve gyűjti egy csokorba a külföldiek számára lényeges információkat Svédországról.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.