A világ legunalmasabb kampánya
Nigéria turisztikai szervezete a Fascinating Nigeria névre keresztelt kampánnyal igyekszik felkelteni a turisták érdeklődését az afrikai ország lenyűgöző természeti értékei és kultúrája iránt, csakhogy az akció korántsem sikerült annyira magával ragadóra, mint ahogyan azt a címe sejtetni engedné. A közel ötperces promóciós videó nagy részét ugyanis a turisztikai miniszter monológja tölti ki olyan zenei aláfestéssel és állóképekkel pimpleve, ami az utazás helyett leginkább relaxációs gyakorlatok végzéséhez hozza meg az ember kedvét.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Measurer 2013.07.09. 21:52:35
Ám egy kritikus vélemény szerint a most elindított "Fascinating Nigeria" országimázs kampány is a korábbiak sorsára jut. Az előbbiek közül a "Heart of Africa" és a "Great nation, good people" néhány mrd naira elköltése után csúfosan kimúlt.
Ezúttal azonban a turisztikai miniszter, a calabari szállodatulajdonos - korábban a nemzeti olajipari vállalat szóvivőjeként ismertségre szert tevő- (High) Chief Edem Duke saját zsebből fizette az indulást - állítólag.(A video színvonala mindnesetre inkább ezt a low-cost vélekedést támasztja alá.)
Fáradozásai eredményeként reklámarca nemsokára az informatikai minisztérium vezetőjeként jelenhet meg.
leadership.ng/news/040713/controversy-over-fascinating-nigeria-launch-today
A kampánynak persze van reális alapja: a növekvő népesség munkához juttatásának igénye ill. elsősorban a biztonságosabb déli államok beruházási vágya.
Ha ez a kampány is sikertelen marad, a turisztikai miniszter legfeljebb majd hátországába a turisztikailag talán legfejlettebb Cross River államba tér vissza.
www.youtube.com/watch?v=cpHtHRWX8zA