PSY kultúrára tanít
Nagyjából tavaly ilyenkor jelent meg, és robogott szökőárként végig az interneten PSY, a koreai "énekes-rapper" Gangnam Style című dala, amit a bemutatás után 49 nappal már minden idők legtöbbször megtekintett Youtube videójává kiáltottak ki. Bár egy kicsit megkésve, de ezt a hullámot próbálja meglovagolni Dél-Korea turisztikai hivatala, hogy a koreai popdíva népszerűségével vigye sikerre legújabb, az országot külföldön népszerűsíteni hivatott marketingkampányát.
A Wiki Korea elnevezésű kampány 6 darab televíziós spotból áll, melyekben PSY 15 másodperc alatt egy-egy, a koreai kultúrához kapcsolódó szóval igyekszik sokkolni a nézők frontális lebenyét, azzal a céllal, hogy - a pasta = Olaszország asszociációhoz hasonlóan - például a samgyeopsal vagy a banchan szóról mindenkinek Korea jusson eszébe. A kampány egy saját weboldalt is kapott, hogy tovább bővíthessék koreai tudásukat azok, akik a oktató jellegű videókkal nem elégszenek meg, és harcba szállhassanak a helyi celebritások társaságával kecsegtető, all-inclusive koreai nyereményútért.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.