PSY kultúrára tanít

Nagyjából tavaly ilyenkor jelent meg, és robogott szökőárként végig az interneten PSY, a koreai "énekes-rapper" Gangnam Style című dala, amit a bemutatás után 49 nappal már minden idők legtöbbször megtekintett Youtube videójává kiáltottak ki. Bár egy kicsit megkésve, de ezt a hullámot próbálja meglovagolni Dél-Korea turisztikai hivatala, hogy a koreai popdíva népszerűségével vigye sikerre legújabb, az országot külföldön népszerűsíteni hivatott marketingkampányát. 

Screen-Shot-2013-06-06-at-4.23.16-PM-730x486.png

A Wiki Korea elnevezésű kampány 6 darab televíziós spotból áll, melyekben PSY 15 másodperc alatt egy-egy, a koreai kultúrához kapcsolódó szóval igyekszik sokkolni a nézők frontális lebenyét, azzal a céllal, hogy - a pasta = Olaszország asszociációhoz hasonlóan - például a samgyeopsal vagy a banchan szóról mindenkinek Korea jusson eszébe. A kampány egy saját weboldalt is kapott, hogy tovább bővíthessék koreai tudásukat azok, akik a oktató jellegű videókkal nem elégszenek meg, és harcba szállhassanak a helyi celebritások társaságával kecsegtető, all-inclusive koreai nyereményútért.

                                                       

Címkék: vírusmarketing memetikai marketing márkanagykövet Korea endorsement marketing

2013.06.15. 09:42
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://spotted.blog.hu/api/trackback/id/tr375358116

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Elcsípted? Küldd el!

Email me

süti beállítások módosítása