A nagy dolgok Dallasban történnek
Március huszonhetedike nagy nap lesz Dallas életében. Legalábbis ez áll azon a szórólapon, ami a Victory Parkba invitálja a város lakosságát, hogy helyi hírességekkel, étellel, itallal, zenés mulatsággal és családbarát programokkal indítsák útjára a texasi település legújabb, 4,2 millió dolláros, azaz mintegy 1 milliárd forint értékű újramárkázási kampányát.
Az eseményt szervező helyi turisztikai szervezet vezetője szerint az emberek jelenleg közömbösek Dallas iránt, a közöny pedig a legrosszabb, ami egy turisztikai desztinációval történhet. Az elmúlt években ráadásul több jelentős dolog is történt Dallasban, és mindez már igencsak időszerűvé teszi a város imázsának megújítását. Az újramárkázást szolgálni hivatott, "A nagy dolgok itt történnek" elnevezésű kampányt egy nyolc hónapos lakossági és látogatói kutatás előzte meg, amire építve a helyi Tracylocke reklámügynökség nyomtatott, digitális és rádióhirdetésekkel igyekszik kedvezőbb helyre pozicionálni a várost a helyiek és a potenciális turisták fejében.
Szerdán, az össznépi csinnadrattával egyidejűleg egy hónapon át tartó közösségi média aktivitás is kezdetét veszi, amely keretében közel két tucat életnagyságú "B" és "G" betűt helyeznek el a város több pontján, arra sarkallva a helyieket, hogy a BIG szóban az "I" betűt formázva fényképeket készítsenek, és tudassák a világgal: a nagy dolgok Dallasban történnek.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.