Ahol az emberek még a víz alatt is mosolyognak

A szépség a szemlélő szemében születik” angol közmondás vezeti fel a Bahamák Behold kampányának legújabb reklámspotját, aminek a lényegét talán a kicsit kevésbé fennkölten hangzó Kinek a pap, kinek a papné” mondásunk fejezi ki leginkább. A 30 és 60 másodperces televíziós, nyomtatott és kültéri hirdetésekkel operáló több milliós kampány szerint ugyanis a karib-tengeri szigetcsoporton bárki könnyen megtalálhatja a maga szépségét, legyen az az égbe olvadó azúrkék tenger, a felhőket idéző puha homok, az ártatlan kisgyermekek őszinte mosolya vagy bármely más klisébe oltott giccs. És hogy mindennek hitelt adjon, a szigetcsoport néhány Nassaun élő amerikai hírességet is bevont a promócióba. A szupermodell Shakara Ledard a homokban lépkedve, az egykori NBA kosaras és színész Rick Fox a tengerben széles mosollyal úszva, a világ leghíresebb illúzionistája, David Copperfield pedig a helyi gyerekek nevetésében fedezi fel a Bahamák szépségeit, és mindezt természetesen a Facebookon és a Twitteren sem hagyja szó nélkül.

                                            

Címkék: klisé social media Bahamák endorsement marketing

2013.02.21. 19:33
1 hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://spotted.blog.hu/api/trackback/id/tr965083804

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ignore all 2013.02.22. 16:33:51

Ősi dakota mondás, hogy Ne vigyorogj a víz alatt, mert nehéz a medúzát kipiszkálni a fogaid közül.

Elcsípted? Küldd el!

Email me

süti beállítások módosítása