Ahol az emberek még a víz alatt is mosolyognak
„A szépség a szemlélő szemében születik” angol közmondás vezeti fel a Bahamák Behold kampányának legújabb reklámspotját, aminek a lényegét talán a kicsit kevésbé fennkölten hangzó „Kinek a pap, kinek a papné” mondásunk fejezi ki leginkább. A 30 és 60 másodperces televíziós, nyomtatott és kültéri hirdetésekkel operáló több milliós kampány szerint ugyanis a karib-tengeri szigetcsoporton bárki könnyen megtalálhatja a maga szépségét, legyen az az égbe olvadó azúrkék tenger, a felhőket idéző puha homok, az ártatlan kisgyermekek őszinte mosolya vagy bármely más klisébe oltott giccs. És hogy mindennek hitelt adjon, a szigetcsoport néhány Nassaun élő amerikai hírességet is bevont a promócióba. A szupermodell Shakara Ledard a homokban lépkedve, az egykori NBA kosaras és színész Rick Fox a tengerben széles mosollyal úszva, a világ leghíresebb illúzionistája, David Copperfield pedig a helyi gyerekek nevetésében fedezi fel a Bahamák szépségeit, és mindezt természetesen a Facebookon és a Twitteren sem hagyja szó nélkül.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.