Ma mindenki menjen szobára!
Az emberek többsége hiába ágál a Valentin-nap ellen, a szerelmesek ünnepe évről évre kiváló kampányapropót szolgáltat a marketingesek számára. A fogyasztói márkákhoz hasonlóan, Washington, D.C. is igyekszik lehúzni egy kis bőrt erről a kitüntetett napról a Date Nights DC "Get a Room" néven, öt héten át futó marketingkampányával, hogy legalább egy romantikus este vagy hétvége erejéig a városba csábítsa a turistákat. A kampányhoz dedikált Datenightsdc.org oldalon a látogatók 33 különböző kedvezmény és 10 hotel romantikus csomagajánlatai közül válogathatnak február hónapban, ami hagyományosan az egyik leggyengébb időszaknak számít a város idegenforgalmában.
A weboldalhoz kapcsolódik egy félperces reklámfilm is, ami egy fiatal pár éttermi légyottját mutatja be, a körülöttük ülő vendégek látványos elképedésére. A spottal a turisztikai szervezet azt szeretné elérni, hogy a hirdetés szlogenje legyen az első, ami az emberek eszébe jut egy hasonló kínos szituáció láttán. Hiszen tulajdonképpen ez az egész kampány célja: mindenki menjen szobára!
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.