A nevem Las, Las Vegasdotcom
„45 éves vagyok. Biztosítások értékesítésével foglalkozom, és a nevem Las, Las Vegasdotcom. Az internet előtt az életem teljesen normális volt. Csak egy átlagos pasi voltam. De a dolgok mostanra teljesen a feje tetejére álltak…”
Ezzel a monológgal debütált Las Vegas legújabb, a város honlapja köré épített marketingkampánya a múlt hónapban, aminek középpontjában egy egyszerű hétköznapi fickó áll, aki legnagyobb szerencsétlenségére ugyanazt a nevet viseli, mint a város hivatalos weboldala. A világháló elterjedésével Las élete gyökeresen megváltozott, mivel az emberek lépten-nyomon összekeverik a Lasvegas.com honlappal. A helyzet odáig fajult, hogy már az utcán sem tud végigmenni anélkül, hogy ne szólítaná le valaki, aki a helyi hotelekről, eseményekről, a Cosmopolitan Hotelben található titkos pizzázóról, vagy éppen a Mandalay Bay cápáiról kezd faggatózni.
„Én nem egy weboldal vagyok... Csak egy ember.” - panaszolja a hirdetésekben, pedig az LVCVA adatai alapján Las karaktere nem is áll túl messze a tipikus vegasi turista profiljától: negyvenes évei végén járó fehér, házas fickó, 100.000 dollár feletti éves jövedelemmel és egy kis játékszenvedéllyel. Ezzel a reklámkampánnyal egyébként a Bűnös Város – ami tavaly 39,7 millió látogatóval rekordévet zárt – nem búcsúzik el az Ami itt történik, az itt is marad szlogenjétől, csak tájékoztatni szeretné az embereket a kaszinókon túli életről, és elvezetni őket a megújult weboldalra.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.